Saturday 24 August 2013

Deauty 1st anniversary box + GIVEAWAY!!!

Hey Beauties!


Dit is een blog "full of firsts"!
Mijn eerste beauty post, voor het eerste jubileum van Deauty en tegelijk mijn eerste GIVEAWAY!



Deauty heeft voor zijn 1st B'day alweer een doos volgepropt met goodies!

Voor degene die Deauty niet kennen, klik hier. Als iemand meer over mijn Deauty ervaringen wil lezen, let me know, ik schrijf er graag een blogpost over (ik ben al een jaar abonnee.)

Dus wat zit er allemaal in?

1. Bioderma - Sensibio H20 - Full Size 100 ml
Een hype die al heel lang de blogosfeer rondzweeft, en ondertussen een van mijn lievelings ontschminkers (heb zelf al 2 full size 500 ml flessen verbruikt)!

2. Maybelline - Baby Lips - Full size
Eindelijk zijn ze in Belgie verkrijgbaar! Ik heb een paar van deze Babies tijdens mijn reizen opgepikt, en ze zijn geweldig! Je lippen voelen ongelofelijk zacht aan na het aanbrengen, helemaal niet vettig met een prettig smaakje. Ze komen ook in leuke, frisse kleurtjes!

3. Garnier - Perfect Blur - Full Size - 50 ml




Als trouwe lezer van internationale tijdschriften (Cosmopolitan USA, Marie Claire UK, enz.) verwachtte ik Perfect Blur binnenkort in de rekken van onze drogisterijen. Maar toen ik twee weekendjes geleden in Boots (Londen) stond, kon ik niet weerstaan, en heb een tube meegenomen.
Je huid voelt glad aan na het aanbrengen, en het lijkt alsof je poriën verdwijnen!

4. Clinique - Long lasting lipstick "All Heart" - Full Size


Een mooie satijnrode lippenstift die heel aangenaam aanvoelt en lang blijft zitten! Can't wait to rock this colour!

5. Avril - Blush - Full Size - kleur  "Pêche de Vigne nacré"
Een glansrijke perzik kleurige blush. Voelt heel zacht aan op de huid. Leuk voor mensen die graag een shimmery blush hebben!

Bij deze Deauty box zat er ook een bon bij voor een gratis douchegel van Bioderma, op te halen in een iU naar keuze!

Om samen te vatten: O.M.G. I love it! Alles wat hier in zit maakt me so happy :D!

En nu ... "drumroll please" ... de giveaway!

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, heb ik al een paar van bovenstaande producten.  Dus een paar lucky ladies hebben de kans om mijn fave beauty items te winnen!

Welke goodies ga ik uitdelen?

Ik geef weg : een fullsize Bioderma ontschminker, een paar Maybelline Baby lips (keuze uit verschillende kleuren), en Garnier Perfect Blur (1 tube).

Wat moet je doen?

1. Follow me! Volg mijn blog, mijn Instagram Kayley LaBelleChic (LaBelleEtChic), Bloglovin.
2. Comment! Laat je horen, wat vind je ervan? Te lang, niet lang genoeg? 
3. What do you want? Wat wil je winnen en wat wil je in de toekomst nog lezen?

De giveaway sluit 1 october en de gelukkige winnaressen worden per email gecontacteerd, dus vergeet deze zeker niet te vermelden in je comment! <3

That's it!

Stay Beautiful & Deautiful Ladies ;)


Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

13 comments:

  1. An important advice: you have to put some fotos, that's more interesting! Look at my blog, i've put one about the Deauty box

    http://lesachatsdecharlotte.blogspot.be/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You! I'll be uploading some by latest tomorrow ;)

      Delete
  2. Hallo,

    Eerst en vooral proficiat met je blog! Ik ben ook een tijdje abonnee geweest van Deauty, maar nu niet meer. En ik ben jaloers!! Ik ken namelijk geen enkel product van deze box en ik had ze toch graag eens uitgetest!

    Ik zie dat je sommige producten uit de box reeds gebruikt. Misschien kun je een uitgebreidere review maken van deze producten?


    Ik zal je blog zeker blijven volgen. (Blogvin en Instagram heb ik niet, maar als je ooit op facebook of twitter komt! Dan volg ik je zeker!

    Ik zou zeker eens een productje willen uittesten en ik zie dat je er op overschot hebt. :) Het is wel moeilijk kiezen, maar ik ga voor de ontschminker van Bioderma. (Alhoewel ik ook wel de Maybelline Baby Lips wil) HELP!! Ik kan niet kiezen.... Ik laat me gewoon verrassen.

    Nog veeeeeel succes met je blog en tot je volgende post!

    Dit is mijn e-mailadres: stefanie.decostere@ugent.be

    ReplyDelete
  3. Hey Stefanie,

    Thanks for the comment! Een uitgebreider review over deze producten komt er zeker aan!

    Kun je eens nakijken of je een 'follower' bent van deze blog? Want ik vind je niet terug ;(. Maar ik vind jouw Facebook idee super! Ik maak er werk van.
    Wil jij misschien deze blog voor mij sharen op jouw FB? Dan krijg je sowieso een Babylips van mij :)

    Kayley

    ReplyDelete
  4. Hallo,

    Normaal gezien zou ik je nu moeten volgen? (Als het mij gelukt is). Ik heb jouw bericht op Deauty ook gedeeld op mijn tijdlijn. (Met de nodige links dus.)

    Groetjes
    Stefanie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hooi Stefanie,

      Inderdaad je volgt me nu! Yeey! En ik heb naar jou geluisterd, ik heb nu ook een FB pagina : https://www.facebook.com/LaBelleEtChic !


      Liefs,

      Kayley (momenteel jouw grootste fan ;)

      Delete
  5. Je eerste fan op facebook is een feit!!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Ik volg je nu op Bloglovin. Je bent nog niet zo lang bezig maar ik vind dat je er erg goed op vooruitgaat. Vooral je nieuwe artikeltjes over de Deauty-box is erg goed! :) Vooral veel foto's blijven gebruiken! Na mijn eerste leuke ervaring met de Baby lips zou ik daarvoor kiezen ;)

    ReplyDelete
  9. Hoi!
    Vandaag je blog ondekt via VirusOfBeauty & vind het nu al een super leuke blog!
    Kvind het super dat je zelf een belgje bent want die zijn er (naar mijn gevoel) vééél te weinig in blogland :p.
    Wat ik altijd heel fijn vind om te lezen is een favorite blog.
    Waarin je laat zien wat je favorieten zijn qua beauty, muziek, of iets persoonlijks.
    Vind het leuk als bloggers een persoonlijk tintje geven in hun blog omdat je zo het gevoel hebt dat je als lezer gewoon deel uit maakt van hun leven.
    & stiekem is dit een leuk gevoel ^^.

    Kvolg je sinds vandaag op bloglovin en via instagram onder Eskeee.
    & qua winnen; ik ben aan het twijfelen tussen de baby lips (wegens een huge lippenbalsem fan) & de garnier perfect blur.
    Dus moest ik winnen zou ik zeggen, verras me! :D

    Je bent al goed bezig! Dus doe zo verder!

    Fan vanaf dit moment,
    Esmeralda :D
    ( Eskeuh@hotmail.com)

    ReplyDelete
  10. bloglovin marilenakat
    instagram marilenakat
    marilou_kat(at)hotmail.com


    I'd love to try the primer of Garnier!I love reading haul posts!

    ReplyDelete
  11. Bloglovin sissy899
    Instagram sissy899
    katnatasha(at)gmail(dot)com

    I'd like to try the baby lips cause there aren't available in Greece !I love reading review posts:-)

    ReplyDelete