Thursday 7 November 2013

Tweede Liebster Nominatie!

Ola pumpkins!



Ik ben een tweede keer genomineerd voor de Liebster Awards! Deze keer door de lovely dames van Lilly&Aline <3 Zij hebben ook enkele vragen gesteld die ik nog niet beantwoord heb.



Hoe is jou blog ontstaan?
Ik had al vaker met het gedachte gespeeld om een blog te beginnen, maar toen ik de Anniversary Deauty Box kreeg, ben ik meteen beginnen schrijven. 

Welke onderwerpen vindt jij het meest interessant?
Beauty product reviews! Dit vind ik persoonlijk het meest informatief, zo beslis ik of het de moeite waard is om het product te kopen.

Als je kon samenwerken met een bekende blogger, wie zou dat zijn?
Fleur van Fleur de Force! Tiany van Belmodo.tv lijkt me ook wel een super samenwerking.

Hoeveel uren per week spendeer jij aan je blog?
Zoals jullie in mijn vorige post kunnen lezen, ben ik naast mijn blog zowel met school als met het werk druk bezig, Ik probeer zo veel mogelijk tijd aan mijn blog te besteden, maar gemiddeld spendeer ik er 5 uren per week aan.

Ik voel me helemaal honoured dat ik alweer genomineerd ben, ik had het echt nooit gedacht. Dank jullie wel Lilly en Aline, jullie hebben vanaf nu ook een trouwe lezeres erbij ;). Natuurlijk nodig ik jullie uit om mijn vragen te beantwoorden op jullie blog!
Zoals altijd dames, thanks for reading ;)



Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

1 comment:

  1. Graag gedaan! We vinden het super om jou blog te lezen!

    Groetjes,
    Lilly & Aline

    ReplyDelete