Wednesday 9 October 2013

Hoe ziet m'n ochtend eruit? + Quick update!

Hoi Ladies,


Back to school was drukker als gewoonlijk deze keer, maar I promise ik vlieg er terug in! De giveaway items zijn ook de deur uit, hopelijk genieten de lovely winnaressen van hun prijzen.

En nu back to the blog...

Hoe ziet mijn ochtend eruit?



Mijn wekker gaat af, nu zou een mooie tijd zijn om op te staan, dan kan ik in alle rust mijn dag beginnen. Snooze.
Tweede keer, ja, nu ga ik er echt uit. En daar komtie, de arm van manlief over me heen, 'nog 5 minuten?' versta ik door het slaperig gemompel.
Snooze.
Derde keer, laatste keer, nu moet ik een beslissing maken, nog een paar minuten m'n oogjes toeknijpen of straks de deur uithollen met een mismatched paar sokken aan.
Snooze.
Nu wil ik eindelijk uit mijn bed kruipen, maar voor kruipen heb ik jammer genoeg geen tijd. Sprinten dan maar, tanden, Bioderma, dagcreme, oogcreme, *gevloek* als ik nu niet vertrek dan mis ik m'n trein. Kennen jullie de 5 minute makeup challenge die overal op YouTube te vinden zijn? Story of my life ladies, elke ochtend opnieuw.
Ugh. 

Hoe doen jullie het elke ochtend? Bestaat er een wonderprodukt dat ik nog niet ken? Laat het me zeker weten lovelies, want ik heb het nodig!
Zouden jullie mijn 5 minute makeup routine willen zien? Of iets anders? Wat willen jullie lezen hier op de blog? Ik kan niet wachten om m'n nieuwe posts te schrijven, ... als ik uit m'n bed raak natuurlijk ;)

Thanks for reading sweethearts,



Kayley La Bellechic
From La Belgique ;)

No comments:

Post a Comment