Tuesday 1 October 2013

September Faves!

Hey sweethearts!

Zoals altijd vliegen de maanden voorbij, ik ga mijn best doen om op het einde van elke maand een *monthly favourites* te doen. De faves zullen natuurlijk over beauty gaan, soms een beetje fashion, en ook een paar random faves ;). 

Beauty
Urban Decay - Naked Basics Palette - 25 euro
September is altijd zo een drukke maand en met deze basic palette heb ik alles wat ik nodig heb om snel een mooie look op m'n gezicht te toveren. Ook geweldig voor onderweg!












Nails 
Barry M - Gelly Hi-Shine Nail Paint - GNP 11 Dragon Fruit - Asos 5,19 euro

I <3 Barry M Gelly nagellak! Tot een tijdje geleden moest ik altijd wachten tot ik weer naar Londen kon om een paar van deze babies te kopen. Maar zoals altijd komt Asos to the rescue! Zeker eens     proberen lovelies.



Random

Fave song: Jason Derulo - Talk Dirty - Ik krijg het maar niet uit m'n hoofd!


Fave Youtuber video: 7 bekende beauty gurus nemen het tegen elkaar op voor 20 000 dollar! Het geld dat ze winnen gaat naar een liefdadigheidscomitee van hun keuze. Met o.a. Fleur De Force, Miss Glamorazzi, Andrea's Choice, enz.


Fave blog: Sinds ik met mijn blog begonnen ben lees ik ook meer belgische blogs. VirusOf Beauty heeft elke dag tot nu toe gepost en dat vind ik zo inspirerend! Ga zeker eens kijken, er loopt trouwens ook nog een giveaway op haar blog, dus meedoen ladies!



Laat me zeker weten waarvan jullie genoten hebben in September! Op een goede oktober dames en tot binnenkort! Thanks for reading <3



Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

5 comments:

  1. Jou blog is super!

    Ik lees graag de manier waarop je schrijft & het is super om te lezen wat jij denkt van producten!

    Juist een vraagje, het kleurenpallet hierboven, waar koop je dit? Of weet je soms waar ik het kan kopen van een ander merk?

    Groetjes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Marisa! Dank je voor je comment<3 Je kan de palette voor 23,90 hier vinden met gratis verzending! http://www.beautybay.com/cosmetics/urbandecay/nakedbasicspalette/. Als je een goedkoper alternatief zoekt, Catrice heeft een Absolute Nude palette ( bij Kruidvat verkrijgbaar) voor minder dan 5 euro!

      Liefs <3

      Delete
    2. Graag gedaan hoor!

      & dan ga ik binnekort eens een kijkje nemen in de Kruidvat!

      Alvast bedankt! ;)

      Delete
  2. Ooh leuk! Deze blogpost!
    Die foto's erbij maken het echt extra leuk :D

    ReplyDelete
  3. Dankjewel voor de vernoeming! Ik heb je pakketje vandaag ook ontvangen en ik ben er superblij mee, dus zo gauw ik hersteld ben komt die zeker ook op mijn blog :) Doe zo verder!

    ReplyDelete