Thursday 24 October 2013

Unboxing Deauty Vitality Box Oktober 2013!

Hoi beauties!


We zijn weer zover, Deauty Box Oktober! Oktober zou een Vitality box brengen. Wat betekent dat precies? Volgens Deauty producten om stralend de winter te overleven. Doffe huid, futloos haar, ... deze dingen worden aangepakt, een doos vol vitaliteit? Dus welke goodies staan er op mij te wachten?

In de trouwe zwarte Deauty Doos wachten mij 6 productjes op, waarvan 1 full size en een travel full size.






Op mijn menu staat vandaag:

1. Plante System - Oogcontourgel tegen donkere kringen - Full size - 15 ml - 10 euro
Zoals jullie misschien wel weten ben ik in eeuwige strijd met mijn wallen. Jammer genoeg een gevolg van genetica, slaaptekort en laten we eerlijk zijn , niet de gezondste lifestyle. Daarom ben ik dus ook constant op zoek naar een wonder product dat al mijn zorgen (lees: wallen) doet verdwijnen. Misschien is dit het wel? Het vonnis lezen jullie hier eens ik het opgebruikt heb, of misschien eerder als er al een verschil te merken is!

2. Nuxe - Creme Prodigieuse - 15 ml - 24,50 euro voor een full size van 40 ml
Een anti-vermoeidheid vochtinbrengende creme, voor normaal tot gemengd huidtypes. Hmmm, mijn huidtype is het niet, maar soms heb ik wel last van een doffe huid, dus ik ga hem wel uitproberen.
Wat is er wel bij wil zeggen is dat ik een beetje teleurgesteld ben in Deauty. Op hun Facebook pagina kon je foto's "liken" om te garanderen dat iedereen een Nuxe product kreeg. Door de kleine 'hype' ontstond er een full size verwachting, en niet alleen bij mij. Jammer voor Deauty, veel teleurgestelde reacties op hun Fb-pagina.

3. Redken - Forceful Haarlak 23 - 75 ml - 20 euro voor een full size van 400 ml
Oke, hier ben ik blij mee, dit is zo een cult product dat in talloze Youtube video's voorkomt, en bijna iedereen die het probeert lijkt er tevreden van te zijn. Heb ik ook meteen uitgetest!
Mijn haar is van nature rijk aan volume, dus de krullen die ik er gisteren in heb getoverd (met mijn geweldige roze krultang van Jose Eber) zijn nog niet gevallen. Deze krullen wil ik nog wel een dagje!
Dus spray, spray, spray. Eerste laag, wat merk ik, meteen na het sprayen raak ik m'n haar aan, wauw, niet plakkerig, niet knapperig, ik kan met gemak m'n vingers door mijn haar halen, ik voel niks! Wat ook meteen opvalt is de geur, vrij subtiel na dit eerste laagje.
Nog een keer! Alweer geen plakkerig gevoel, crunchy is het ook niet, maar nu voelt m'n haar wel wat vaster aan, alsof er iets is dat m'n haar in vorm houdt, vingers door m'n haar wordt al iets moeilijker, maar een onaangenaam gevoel is het zeker niet! Geur is al wat sterker aanwezig, een beetje 'oude man' parfum-achtig.
Nu heb ik een op enkele lokken nog een laag erover gesprayed en jawel nu komen de koekjes uit de oven! M'n haar glanst, blijft uitstekend op z'n plaats, maar is echt knapperig, onaangenaam om aan te raken en de geur begint een beetje te storen.
Vanavond post ik de update over hoe m'n krullen er vanavond nog uitzien!

4. Klorane - Kinine shampoo tegen haaruitval- 100 ml - 5 euro voor 100 ml travel full size
Een shampoo tegen futloos haar en ter aanvulling van behandelingen tegen haaruitval. Nu, iedereen klaagt wel altijd dat mijn haar overal te vinden is, maar echt last van haaruitval heb ik gelukkig nog niet *klopt op hout*. Het heeft wel aangename geur, misschien iets voor m'n schoonvader?
Hier moet ik weer iets zeggen, alhoewel ik van travel size items houd (gemakkelijk voor op vakantie, kan gewoon de vliegtuig op) is dit geen echte full size. Een full size bevat 200 ml en kost tussen 8 en 10 euro.

5. Redken - Color Extend Magnetics haarmasker - 30 ml - 34,50 euro voor full size van 250 ml



Een haarmasker dat je gekleurd haar weer doet schitteren! Dat belooft deze masker, een keer per week of na elke wasbeurt indien nodig. Ik probeer al een tijdje om het ideale haarroutine in elkaar te zetten voor mijn ombre haar. De hot pink tube is een dikke bonus! Misschien hoort dit product er vanaf nu bij?
p.s. Dit staaltje komt in een tube, maar de full size komt in een potje, wel gemakkelijker om zo al het product er uit te krijgen!



6. Jeanne en Provence - Douchegel Plaisirs d'Ete Peche Abricot- 50 ml - 4,50 euro voor een full size van 250 ml
Yeey, nu heb ik eindelijk ook een product van Jeanne en Provence. Enkele boxen geleden kregen sommige Deautista's een parfum van hetzelfde merk. De douchegel heeft een vintage snoepjes-achtige verpakking en het ruikt 100 procent naar Haribo perzikjes! Persoonlijk ben ik wel blij met deze geur, hij is zoet en toch heel fris. Yammie!

Algemeen ben ik wel tevreden van mijn box, wel had ik liever ook iets van Paul Mitchell gekregen i.p.v. mijn shampoo van Klorane. Dit maand gooi ik zelf niets in m'n Deauty Swap, maar misschien ben jij niet zo tevreden met iets? Ga zeker eens kijken op mijn Facebook pagina en geef me een seintje als je geinteresseerd bent om iets onderling te ruilen!

Hebben jullie ook de Deauty Box ontvangen? Wat zat er bij jullie in? Tevreden? Kon het beter? Ik lees het graag!

Thanks for reading lovelies <3



Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

3 comments:

  1. Het ziet er mij een goedgevulde box uit. Enerzijds vind ik het jammer dat ik geen deautybox meer heb, maar anderzijds elke maand producten krijgen, het wordt soms veel. Het enige wat mij wel interessant leek is de shampoo van Klorane. Ik heb reeds hun droogshampoo getest en ik was daar wel tevreden van.

    Ben ook benieuwd naar jouw mening over de oogcontourgel. Want wie wil nu niet zijn wallen kwijt? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Stefanie, zelf ben ik ook heel tevreden van hun droog shampoo, maar aan de shampoo heb ik niet veel, als je wil, gooi ik hem in de Deauty Swap op FB? Als je zelf iets hebt (niet noodzakelijk van Deauty) dat je wilt ruilen, dan kunnen we eerste swappers zijn :D?
      Ik snap wat je bedoelt met dat teveel aan producten, daarom hoop ik dat de Swap een beetje succes gaat krijgen :)
      Love <3

      Delete
  2. Ik heb mijn box nog steeds niet binnen MAAR ik heb je wel genomineerd voor de Liebster Award op mijn blog :)

    ReplyDelete