Tuesday 15 October 2013

Manicure Midnight!

Hey pretties! <3


Elke zondag avond bereid ik me al voor op Manicure Monday, maar dan komt het echt, die maandag. Dat vroeg opstaan, de les, dan het werk, dan ervoor zorgen dat Hubby en ik niet verhongeren, eindelijk kan ik dan nu m'n nagels lakken, de foto's nemen, een beetje knippen en plakken en de post zelf nog schrijven.
Begrijp me niet verkeerd he dames, I LOVE IT!
Maar er zijn gewoon te weinig uren in een dag, dus vandaag geef ik jullie Manicure Midnight!

*Applaus*

*Uhum* Back to the blog ;)

Zoals jullie misschien in m'n Di-haul hebben gelezen, heb ik onlangs een nieuwe nagellak gekocht van Rimmel. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een nagellak van hun koop, ook benieuwd? Lees dan zeker verder!

Rimmel - Metal Rush - 60 Royal Blue - 6,99 euro
Door de actie die nu bij Di loopt moest ik maar 3,24 euro voor dit flesje betalen! Ka-ching!
Speciaal kleurtje toch? Is het nu blauw, of groen, of paars? Dit is wat ze een multichroom nagellak noemen, de nagellak bevat verschillende kleuren tegelijk en welke kleur je ziet verandert naargelang de lichtinval en je positie. Als je recht naar je gelakte nagel zou kijken, dan zie je de kleuren zoals je ze nu in het flesje ziet, dat paars in het midden, omgeven door licht groen, en daar rond het blauw. Maar zoals de spreekwoord zegt: een 8 megapixel foto zegt nog altijd meer dan duizend woorden ;).


Zoals jullie kunnen zien verandert de kleur naargelang de positie van m'n vinger. Let niet op m'n duim, daar is per ongeluk iets op gevallen tijdens het drogen van de nagels, de nagellak droogt normaal gezien heel mooi egaal. Met 2 laagjes zijn je nagels ook volledig bedekt en voor deze foto's heb ik geen topcoat gebruikt, zodat jullie kunnen zien hoe zijn eigen glans is. Tot nu ben ik er al tevreden mee, maar we kunnen altijd een stapje verder...

Hoe zou deze nagellak eruit zien bovenop een ander? M'n vingers mochten weer clown spelen voor de volgende foto's ;) Ooit investeer ik in zo een valse nagelwiel, but where's the fun in that?





Van links naar rechts:
1. Barry M Gelly - Blueberry
2.Barry M Gelly - Blood orange
3. Barry M Gelly - Dragon Fruit
4. OPI - Lady In Black

Barry M nagellakken kan je hier verkrijgen met free delivery.
De OPI nagellak is hier te vinden, ook met gratis verzending ;).

En nu een beetje Metal Rush magie:

Sorry voor de afgekapte wijsvinger! 

Ik ben aangenaam verrast door het effect op de blauwe nagellak, zo zal ik zeker nog m'n nagels doen (doet me een beetje aan Wonder Woman denken...). Persoonlijk vind ik het rood een beetje tegenvallen, je ziet heel weinig door de metallic lak. Het roze is eigenlijk ook volledig weg, maar de combinatie geeft wel een heel mooi zilver met een roze bijna parelmoer-achtige schijn. Last but not least, de Lady in hmm Anthracite? Vind ik ook wel mooi!

Wat me ook leuk lijkt is nail art hiermee. Bijvoorbeeld op een zwarte onderlaag, een paar random streepjes trekken met een striper. Of met een Konad Stamping Tool een motiefje over het zwart stempelen, of een vlinder op je ring vinger?
Wat vinden jullie? Zouden jullie dit ook willen proberen? Post zeker een foto op FB als je dit doet, of als je een gelijkaardige kleur hebt!

Thanks for reading schatties! ;)


Love,
Kayley <3

No comments:

Post a Comment