Sunday 29 September 2013

Budget Beauty: Essence Get BIG! Lashes

Bonjour sweetiepies <3

Vandaag goed nieuws voor de Beauties on a Budget!

Bij Kruidvat krijg je nu bij aankoop van Essence Get BIG! Lashes Mascara Triple Black de Get BIG! Lashes Waterproof gratis. Voor deze 2 mascara's betaal je voorlopig maar 2 euro! Groot verschil in vergelijking met de 2 mascara's die ik dagelijks gebruik ( Lancôme - Hypnose Star en Yves Saint Laurent - Shocking, ongeveer 30 euro elk).

 Een paar afbeeldingen om de twee mascara's te vergelijken:

Links zie je de Get BIG! Lashes Triple Black en rechts Get BIG! Waterproof!
De verpakkingen zijn bijna identisch, behalve natuurlijk de kleur.


Zoals je kan zien zijn het allebei vrij dikke borstels, wat ik persoonlijk leuk vind, wel is het moeilijk om aan die kleine/onder wimpertjes te komen. De waterproof versie heeft een soort rechthoekig borsteltje met een driehoek als punt, terwijl de Triple Black een zandloper borsteltje heeft zonder punt.

Vandaag heb ik de Triple Black getest, hij is inderdaad puur zwart, de hele dag niet uitgelopen, en het verwijderen met mijn groene Bioderma was heel eenvoudig. Enig minpuntje was het mascara schaduw op het einde van de avond, soort van zwarte veeg onder de ogen. Je ziet het hieronder:

Au naturel!

Na een laag Triple Black!

Na twee lagen Triple Black! VA VA VOOM!


En na ongeveer 8 uur ...


De wimpers zijn nog altijd mooi lang, gespreid en gekruld, alleen jammer van het veegje en de kleine brokkeltjes!

Dus eigenlijk wel een goed product maar hopelijk is de waterproof versie beter!

Vandaag heb ik de waterproof versie getest, op goede hoop dat er hier geen smudging zou gebeuren!

Zonder mascara


Met 1 laag. Waterproof.
Na ongeveer 8 uren met de Waterproof - geen veegjes, hoera!


Om de waterproof aspect van deze mascara te kunnen testen moest ik natuurlijk onder de douche! Ik heb een wat langere douche genomen, mijn haar en mijn gezicht gewassen, om te zien hoe sterk deze mascara is. 





Ew - spidey eyes!





Zoals jullie op de foto's kunnen zien, zijn de wimpers na de lange douche beginnen te klonteren, en er zijn enkele brokkels naast de ogen te vinden. 

Al bij al kan ik wel zeggen dat ik zeer tevreden van deze mascara, mijn wimpers blijven mooi zwart en gekruld. Regenbuitje zoals we in België gewoon zijn? Geen probleem, ook al hangt je haar down and flat, je wimpers blijven mooi perky. Het verwijderen vergt iets meer moeite dan bij de Triple Black, maar    het is zeker niet moeilijk.

Conclusie: ik ben helemaal amazed! Ik had er nooit op gerekend dat zo een budgetvriendelijke mascara's zo goed konden zijn. Persoonlijk heb ik liever de waterproof versie, wegens hoe smudgeproof hij is en omdat ik in het mooie België toch vaak mijn paraplu vergeet.

Dus ga allen naar de Kruidvat en probeer deze 2 mascara's uit! Oh, en zelfs als de actie voorbij is, dan kost één mascara nog altijd maar 2 euro! Lekker voordelig toch? Als ik denk dat ik voor de prijs van mijn gewoonlijke mascara's 15 van deze kan kopen?! Say whaaat?


Zoals altijd dank ik jullie voor het lezen van mijn posts, hebben jullie deze mascara's al uitgeprobeerd? Gaan jullie deze uitproberen? In ieder geval kijk ik al uit naar jullie reacties!

See you next time ladies,




Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

No comments:

Post a Comment