Monday 9 September 2013

Deauty Beauty Swapping?

Hey gorgeous! How you doin'?



Kennen jullie de trend swapping? Of ook wel swappen in La Belgique. Een mooi woord voor ruilen. In de VS is dit overal, de zogenaamde Swapaholics. Clothes swapping, shoe swapping, make up swapping, recipe swapping, het bestaat allemaal. Ook dus beauty box swapping, heel simpel, de inhoud van je maandelijkse beauty box ruilen. Bvb. Sara M. (16) heeft een anti rimpel creme gekregen, en Michelle B.(36) heeft een lippenstift gekregen in een kleur dat ze haat. Wat doen ze? Jawel, swappen!

Waarom wij niet?

Dit zouden wij ook kunnen doen, iedereen post wat ze niet leuk vinden in hun box en zo kunnen we zien wat we misschien kunnen ruilen? Ik heb bijvoorbeeld een tijdje geleden een nude Essie nagellak gekregen terwijl ik liever felle kleuren draag, zo zal er toch ook iemand zijn die mijn nude kleur wel wilt?

One lady's trash is another lady's treasure! 

Dus, hier op deze blog, of op FB (wat hebben jullie liever?) post iedereen wat ze eens ontvangen hebben dat ze helemaal niet leuk vinden! Ideaal is natuurlijk moesten deze producten nog ongeopend zijn, indien wel, max 1 keer getest/geswatched.

UPDATE: Ik heb een foto album gemaakt op FB (Swapping genoemd), daar ga ik alle foto's met beschrijvingen posten van de producten die ik graag zou ruilen, nu nog een manier vinden dat jullie in die album ook kunnen posten. Voorlopig kunnen jullie gewoon alle producten op m'n FB posten. En als jullie interesse hebben in een bepaald product dan laat je het in de comments weten.
Dit is een voorlopige oplossing, totdat ik iets vind dat meer ... open is en toegankelijker voor iedereen. Jullie een idee?

Een ander idee is voor de mensen die geen beauty box abo hebben. Gewoon voor mensen die te veel hebben, of misschien iets kado hebben gekregen of een misaankoop gedaan hebben. Zo kunnen we items posten die we zelf nooit/amper gebruikt hebben en die kunnen we misschien dan ook ruilen? Zo besparen we ook allemaal samen!

https://www.facebook.com/LaBelleEtChic

Ik stel voor dat we allemaal gewoon alles posten wat we kwijt willen, en als iemand toevallig iets wilt dat jij hebt en omgekeerd, dan kunnen we gewoon ruilen! Ook weer geld gespaard! Natuurlijk moeten er nog een paar dingen geregeld worden, zoals hoe we het precies gaan doen, wordt er verzonden, of misschien afgesproken? Is dit ook niet een leuke manier om elkaar te leren kennen?

Zoals ik eerder zei, in de VS zijn swapping parties heel gewoon, ik hoop dat het voor ons Belgian beauties ook eens zo wordt. Ooit zeggen wij : "Hey Ladies, volgende zaterdag make up swapping in Antwerpen? Terwijl we macarons van Laduree eten? Oh oui.

Dus, wat denken jullie? Wat vinden jullie van mijn idee? Zijn jullie toekomstige swapaholics? Laat het weten in de commentaar of op Facebook. Ik hoor het graag!


Thanks for reading!

Kayley La Bellechic
From La Belgique ;)

p.s.: Nog beter dan swappen is de GIVEAWAY! Doe nu nog mee tot 01 oktober!

3 comments:

  1. heyhey,
    ik heb de Essie lak in baubing for baubles gekregen dus als je je nude lakje wil swappen heb ik wel interesse. Mijn lakje vind je hier: http://virusofbeauty.blogspot.be/2013/08/deauty-box-overview-en-score.html

    ReplyDelete
  2. Leuk ideetje Kayley! Sta hier zeker voor open.

    ReplyDelete
  3. Klinkt inderdaad leuk! Ik weet niet meteen uit het hoofd welke producten ik niet gebruik, maar ik vind het zeker een goed idee :) Nagellak gebruik ik in ieder geval niet, dus die geef ik met plezier weg :P

    ReplyDelete