Tuesday 17 September 2013

Manicure Monday? Manicure Madness! Deel 1!

Het is Manicure Monday en *tromgerommel* kijk eens wat ik voor jullie vandaag gedaan heb!

Dus hier in mijn nieuwe Manicure Monday segment zal ik mijn best doen om elke maandag een post te schrijven i.v.m. nagels! Nieuwe kleurtjes uitproberen, merken vergelijken, enz. Als jullie een ideetje hebben, comment down below!

AANDACHT: SHOP ALERT! Bij Kruidvat loopt er momenteel een actie waarbij het 2de artikel van hetzelfde merk voor de helft van de prijs is. Merken zoals Maybelline, Garnier, enz. Zo heb ik 2 flesjes Maybelline Color Show voor 6 euro kunnen kopen i.p.v. 8! Ga zeker eens kijken dames!

Wat heb ik hier allemaal gedaan vandaag? Zoals jullie zien heb ik op bovenstaande foto 5 verschillende nagels. Omdat het redelijk veel is, ga ik deze post in 3 delen splitsen. Deel 1 is een review van Sugar Crystals - Maybelline Color Show. Deel 2 wordt een high end-high street vergelijking van twee gelijkaardige glitter top coats en deel 3 is ook een high end-high street vergelijking van twee gelijkaardige brons-koperen kleuren.

Deel 1:

Sugar Crystals - Maybelline Color Show - 7 ml - 3,99 euro

 Ik ben verliefd. Dit is de eerste keer dat ik een nagellak van Maybelline probeer, maar dit is gewoon geweldig! Door de micro glittertjes lijkt het inderdaad alsof er kleine suiker kristalletjes op je nagels gestrooid zijn. Ideaal voor als je een subtiele glitter wilt op je nagels. Hier heb ik een laag Sugar Crystals over een babyroze van Essie- Need A Vacation -15 ml - 9,95 euro . Omdat m'n verlichting niet zo goed was heb ik het lakje ook over een zwarte basis gelakt zodat jullie het beter kunnen zien. Wanneer ik beter natuurlijk licht heb dan neem ik nog eens een paar foto's en gooi ze op Instagram/Facebook.
Op het roze blijft het een mooi subtiel glinstering dat pas opvalt wanneer je ernaar kijkt. Het zwart daarentegen wordt helemaal opgelicht door de kleine glittertjes. Door het contrast met het zwart kan je ook zien dat de glittertjes een licht blauwe weerkaatsing hebben. September Favorites anyone?


Zoals ik al zei: ik ben er verliefd op. Persoonlijk heb ik nooit een drugstore nagellak gekocht. Mijn nagellakrek staat vol met OPI, Ciate, Deborah Lippman, enz maar wat ben ik blij dat ik dit geprobeerd heb! Ik ga er in de toekomst zeker nog uitproberen!

Wat vinden jullie dames? Willen jullie de Color Shows ook eens uitproberen? Voor de (voorlopige) prijs van 3 euro per fles bij Kruidvat is het zeker het proberen waard!


Zoals altijd, thanks for reading.



Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

No comments:

Post a Comment