Tuesday 17 September 2013

Manicure Monday! Deel 2!

Hey Sexy Ladies!


Voor deel 2 van Manicure Monday is het high end vs. high street! 2 gelijkaardige nagellakken gaan de ring in en wie komt eruit als winnaar?

De twee lakjes die ik heb uitgekozen zijn Deborah Lippmann - Some Enchanted Evening - 15 ml - 13,50 euro en Catrice - Kitch Me If You Can - 10 ml - 2,99 euro. Het zijn allebei roze glitter topcoats en ik heb ze ook beide over dezelfde babyroze Essie- Need A Vacation gelakt.

1. Presentatie: Verpakking en benaming : Moet ik er zelfs over nadenken? Nee, Deborah wint hier! Ik wilde van benaming een extra punt maken, maar heb toch besloten om het samen bij verpakking te zetten. Moest ene mooier verpakt zijn maar het ander een beter naam hebben dan krijgen ze beide een halve punt ;).



Links: Catrice, Rechts: Deborah Lippmann, allebei over Essie-Need A Vacation

2. Product zelf: Allebei een punt. Ze zijn allebei goede roze glitter topcoats, voor andere doeleinden. Bij Catrice krijg je meer grote ronde glitters terwijl er bij Deborah Lippmann meer kleine roze glitters zijn. De voorkeuren zullen hier van persoon tot persoon verschillen.

Links: Catrice, Rechts: Deborah Lippmann, allebei over OPI - Lady In Black
3. Prijs: Voor 10 ml Catrice betaal je 2,99 euro bij Kruidvat. Voor 15 ml Deborah Lippmann betaal je ongeveer 13,50 euro. Hier gaat Catrice met de punten lopen.

Dus hoe staan de punten?

1. Presentatie : DL +1 , Catrice 0
2. Product: DL +2, Catrice +1
3. Prijs: DL +2, Catrice +2

It's a TIE!

Welke vinden jullie persoonlijk mooier? Moet er nog een extra punt zijn waarmee ik nog geen rekening heb gehouden? Speak up ladies, ik wil het allemaal horen!



Thanks for reading <3



Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

2 comments:

  1. Ik ga in beide gevallen voor de nagellaken van Deborah Lippmann. Ik vind deze gewoon mooier

    ReplyDelete
    Replies
    1. Een van m'n lievelings nagellak combos is Some Enchanted Evening van DL bovenop Rally Pretty Pink van OPI. Wel ontzettend BLING BLING, maar soooow pretty <3 Zal ze vanavond of morgen in deze combo lakken en op FB gooien ;)

      Delete