Tuesday 24 September 2013

Deauty Box September: Apothecary Box!

Hello Deauties <3


Ik kan niet geloven dat m'n blog al een maand bestaat. Tijd is gewoon voorbij gevlogen. Wat jammer genoeg niet voorbij gevlogen is: vandaag... Eerste lesdag, alweer onmenselijk vroeg opgestaan, met een dikke jas en de meest basis make-up de deur uitgevlogen, om weer op een vertraagde trein te gaan zitten. *zucht*.

Twee leuke verrassingen vandaag na de les. Ten eerste: het weer was ah-ma-zing! 22 graden, en volop zon! Met m'n al wat betere bui naar huis, en wat stond op me te wachten? Jawel, de September Deauty Box! Hier komtie dames, wat zat er in mijn Apothecary Box?!


Zoals altijd hebben we de standaard zwarte doos, de label is een tikje anders, maar de creativiteit zit in de doos. Ze hebben de gewoonlijke productenlijst vervangen door een soort voorschrift. Heel leuk idee Deauty, two thumbs up ;).

Nu, wat heeft Dr. Deauty mij precies voorgeschreven:


1. Plante System - Hydraterende dagcreme met Edelweiss - Full Size 30 ml - 15,25 euro
Dit is mijn enige full size item.  Jammer genoeg is deze voor een droge huid, terwijl mijn huid meer gecombineerd-vet is. Deze gaat naar de Deauty Swap op Facebook!


2. A-Derma - Sensifluid reinigingsmelk voor de gevoelige huid- 75 ml - 12,99 euro voor 200 ml
Zoals ik daarnet zei, heb ik me vandaag niet zwaar opgemaakt. Een beetje concealer, eyeliner en mascara voor de ogen, een beetje blush en lippenstift om het plaatje af te maken. Dus ging ik meteen aan de slag met de Sensifluid. Op het eerste zicht dacht ik dat de Sensifluid, wegens zijn naam en verpakking, een product was voor intieme hygiene (Lactacyd, Saforelle), woeps! Sorry A-Derma!


Je hebt redelijk wat product nodig om een wattenschijfje echt te kunnen bevochtigen. Na ik de voorgestelde *cirkelvormige bewegingen* over m'n gezicht gewreven had, was ik nog niet make-up vrij. M'n eyeliner en mascara waren gewoon verhuisd naar m'n wang i.p.v. het watje. Nog een keer dan maar, en nu ik het meest van m'n make up weg heb gekregen, bleef er voor mij geen propere gevoel achter. Voor de zekerheid toch nog een keer dr'over met m'n Bioderma, en op dat watje, jawel, nog mascara en concealer te vinden...
Dus nog eens een Sorry A-Derma, maar dit is geen product voor mij! Misschien wel voor een van jullie dames met een gevoelige huid? Dit gaat ook naar de FB Deauty Swap!

3. Korres - Guava Body Butter - 50 ml - 16,95 euro voor 125 ml
O.M.G. YES! Een Korres product! Wat hemels! Ik stond te springen toen ik de body butter zag ladies. I <3 Korres Body Butter. Ondertussen heb ik al 3 full size Korres B.B. in de kokosnoot geur opgebruikt. Deze Body Butter voelt geweldig aan, het duurt een beetje voor het allemaal is ingetrokken maar erna heb je een geweldig zacht gehydrateerd huidje die voor de rest van de dag nog beter ruikt! Om het nog mooier te maken bestaat de B.B. 94 % uit natuurlijke ingredienten, en het bevat geen siliconen of minerale olien. Een all round winner.


4. Eucerin - ph5 Handcreme - 18 ml - 7,80 euro voor 75 ml
A girl can never have enough hand cream. Dit geloof ik echt. Desondanks zijn dikke textuur trekt deze handcreme snel in. M'n handen voelen de hele dag zacht aan en ze ruiken ook fijn. Dit is een mooi formaatje voor in de handtas. Zou ik er 7,80 euro voor betalen? Waarschijnlijk niet, maar dat laat ik jullie nog weten als ik het wat langer heb gebruikt.

5. Weleda - Pluimgierst Shampoo - 18 ml - 9,99 euro voor 190 ml
Dit is een shampoo voor normale haar, ook voor het hele gezin, in andere woorden ... niet voor mij. Mijn haar is zeer droog en gekleurd, dus dit gaat ook meteen naar de FB Deauty Swap.
Ik heb de tube snel even opengedraaid om er eens aan te ruiken, blijkbaar ruikt pluimgierst naar ... hoestsiroop?


Links: Pluimgierst Shampoo, Rechts : Wilde Rozen Bodylotion
6. Weleda - Body lotion met wilde roos - 20 ml - 13.99 euro voor 200 ml
Alhoewel Weleda vrij bekend is voor zijn wilde rozen lijn gaat dit samen met de Weleda shampoo naar de FB Deauty Swap. Deze sterke rozen geur is gewoon niets voor mij. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken. Indien er niemand echt iets wilt swappen voor deze twee items dan geef ik deze aan de giveaway winnaars.

Extra!
Weleda Haver Shampoo & Conditioner - 10 ml elk

Jawel! Staaltjes voor droog en beschadigd haar. Jammer genoeg zijn deze staaltjes voor 1 of max. 2 wasbeurten, maar we zullen zien, ik houd jullie op de hoogte!

Promotiecode Plante System - Pharma5avenue.com
Bij aankoop van 20 euro of meer van producten van Plante System op www.pharma5avenue.com, ontvang ik een Citrul douchegel 150 ml t.w.v. 9,25 euro!
Ik betwijfel dat ik voor 20 euro of meer producten van Plante System ga kopen, dus als iemand dit wel wilt, vraag het maar in de comments of op FB en ik geef je de promotiecode!

Dat waren ze dan allemaal! Aan de ene kant ben ik heel blij met bepaalde producten en aan de andere kant heb ik producten gekregen die niet voor mij zijn. Maar daarom hebben we de Deauty Swap toch ladies? Hebben jullie ook enkele producten gekregen waarmee jullie niet zo tevreden zijn? Laat het weten!

Vergeet niet aan m'n giveaway mee te doen voor 1 oktober! Als jullie m'n verdere ontdekkingen in de beauty wereld willen volgen, volg me zeker hier op Blogspot, Bloglovin, Facebook of Instagram! Al jullie feedback word ten harte genomen, ik lees het graag ;)



Stay Deautiful,


Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

No comments:

Post a Comment