Friday 6 September 2013

London Lippies

Hello pretty Ladies!


Ten eerste, I LOVE LONDON! Zoals altijd heb ik me weer eens laten gaan in Boots en Superdrug (Engelse drogisterijen à la Kruidvat en Di). Deze keer zaten er opvallend veel lipproducten in m'n Beauty Stash, dus hierbij m'n eerste (uit hopelijk vele) London ( Lippy ) Haul <3. 



1. 04 - Peach on the Beach - Bourjois Color Boost - Perzik roze
2. 03 - Orange Punch - Bourjois Color Boost - Meer roze dan oranje, niet zoals verpakking suggereert.
3. 01 - Red Sunrise - Bourjois Color Boost - Kers rood met blauwe ondertonen
v.b.n.o.: Peach on the Beach, Orange Punch, Red Sunrise.

Wat denken we als we deze stiftjes zien? Jawel, Chubby Sticks?!? 

Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben zijn er sinds de lancering van de befaamde Chubby Sticks van Clinique een heleboel  lippenstift/ lipgloss/ lippenbalsem hybrides op de markt te vinden. En waarom ook niet? Ze zijn glansrijk, kleurrijk, vochtinbrengend, en blijven heel lang zitten. 
Alhoewel ik verliefd was op m'n eerste Chubby, stoorde de geur me. De Chubby Sticks hebben een heel ... chemisch cosmetische geur, die ik na het aanbrengen nog altijd kon ruiken.
Maar nu dat alle andere merken ook meedoen met deze hype, hebben mijn lippen de kans om zoveel verschillende producten uit te testen. (Yeeeey!)
Bourjois doet het heel goed, een grote aanbod met verschillende kleuren, EN eenmaal aangebracht, ruik je niets! Moest je een heel fijngevoelige neus hebben, ik vind de Color Boosts naar natuurlijke zeep ruiken, heel aangenaam.
Vooral deze frisse kleurtjes geven je lippen een heel zomers 'sorbet-achtige' look.




4. 501 - Stellar - Rimmel Apocalips - Een felroze kleur, heel mooi op te bouwen
5. 400 - Big Bang - Rimmel Apocalips - Alweer een klassiek rood met heel lichte oranje ondertonen



Sinds we nu toch over hybrides bezig zijn, de volgende hybride hype : lipgloss / lippenstift/ lipstain! De eerste dit dit goed deden was Yves Saint Laurent met hun Rouge Pur Couture Glossy Stain. De kleuren zijn heerlijk intens en blijven uuuuuren zitten, MAAR zo uitdrogend! Ik kreeg het gevoel dat m'n lippen helemaal aan het 'pruimen' waren (zoals je vingers na een tijdje in de bad!) en dat gevoel is zo onaangenaam! Ik moest elke 2 minuten in de spiegel kijken of m'n lippen er nog wel waren, vreselijk.

Net zoals bij de Chubby Sticks, zijn er voor deze hype ook 'drugstore' alternatieven! Rimmel komt met hun Apocalips heel dicht in de beurt. De kleuren zijn intens gepigmenteerd en deze glossies zijn helemaal niet uitdrogend! M'n lippen blijven glansrijk de hele dag, na het eten en drinken blijft er een mooie *stain* achter. Ik verkies deze (goedkopere!) alternatief <3
Zoals altijd heb ik foto's! Een nieuw idee heb ik ook, ik ga proberen om bij zoveel mogelijke dingen de 'langdurigheid' te testen. Bijvoorbeeld: ik heb van de Apocalips een foto van de swatches direct na het aanbrengen, en een foto na 5 minuten wachten, natgemaakt en weggeveegd met een servet (het zogezegde eten en drinken). Zo kunnen jullie de sterkte van de stain ook zien!
Boven: Stellar. Onderaan: Big Bang.

Kijk hoe vibrant deze kleuren zijn! En nu na het *eten en drinken*:

6. 096 - Macaroon - Revlon Colorburst Lip Butter - een nude roze kleur
Alweer zo een gloss/balsem/lippenstift hybride. Dit is the love of my lips! Ik heb ondertussen 6 verschillende kleuren van deze Lip Butters. Je lippen worden zo kissable! Ze zijn super gepigmenteerd, glansrijk, de kleur blijft heerlijk lang zitten en je lippen blijven zacht en gehydrateerd! Ook hierbij heb ik een *after* foto genomen ;).
Zouden jullie een post willen zien van alle kleurtjes? Oh, is dat nog een giveaway in aantocht? Laat je horen!

Macaroon - na het aanbrengen.
Macaroon - na het eten en drinken.



















Al deze merken zijn in Belgie te verkijgen, ik heb ze in Londen gekocht omdat er op dat moment acties liepen waardoor deze Lippies veel voordeliger waren! De Bourjois Color Boosts waren 3 voor de prijs van 2, dus voor 3 stuks heb ik 7,99 pond betaald (9,49 euro). De Rimmel Apocalips waren 2 voor 10 pond (11,88 euro). Revlon Lip Butter was 6,99 pond (8,30 euro).

Wat is jouw lievelings winkel destinatie? En wat koop je het meest als je er bent? Make-up, kleding, kunst, noem maar op! Zal ik een product voor jullie uittesten? Let me know ladies.

Thanks for reading!



Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

No comments:

Post a Comment