Tuesday 17 September 2013

Manicure Monday! Deel 3!

Ola Chicas!


Het is alweer tijd voor een high end vs high street battle! Nu is het aan de beurt aan twee kleuren die op het eerste gezicht bijna identiek lijken. O.P.I. - Mauving To Manitoba vertegenwoordigt zijn high end status terwijl Maybelline Color Show - Brick Shimmer aan wilt tonen dat high street minstens even goed is! Wie gaat er met de gouden (of in dit geval brons-koperen) medaille lopen?

1. Presentatie : Voor de verpakking krijgen ze allebei een halve punt. Allebei simpel, liggen goed in de hand en ze hebben allebei brede penselen waardoor het aanbrengen echt een piece of cake is. Maar OPI krijgt hier toch een extra halve punt voor de benaming!



2. Product:
Op het eerste gezicht lijken deze kleuren fel op elkaar. Maar je beter kijkt, merk je al snel op dat deze twee kleuren toch verschillen. De OPI heeft inderdaad een mauve kleur, met rode ondertonen, pruim-achtig zelfs. De Maybelline aan de andere kant heeft oranje ondertonen en lijkt daardoor ook meer koper-roest-achtig. Beide nagellakken zijn gemakkelijk aan te brengen en laten geen strepen achter. Zoals je op onderstaande foto kan zien is één laag al voldoende!

Links: Brick Shimmer, Rechts: Mauving To Manitoba

Alhoewel ik vind dat dit alweer een geval van persoonlijke smaak is, gaat mijn voorkeur toch uit naar OPI. Dus OPI krijgt een puntje erbij!

3. Prijs: Voor 15 ml OPI betaal je ongeveer 13,95 euro. Terwijl je voor 7 ml Color Show 3,99 euro betaald. En momenteel door de actie bij Kruidvat betaal je voor 2 flesjes Color Show maar 6 euro! Met of zonder actie wint Maybelline Color Show dit punt!

Hoe staan we?

1. Presentatie: Maybelline +0,5 , OPI +1
2. Product: Maybelline +0,5, OPI +2
3. Prijs: Maybelline +1,5, OPI +2

En op het nippertje wint OPI! Maar eigenlijk alleen door m'n persoonlijk voorkeur voor de wat rozere kleur. Nagellak met oranje tonen staan mij meestal niet, en zo heb ik al vaak nagellakken gekocht die mij niet staan. Dus ladies, wat ga ik doen als ik elke maandag nieuwe nagellakjes test? Zal ik op het einde van elke maand een nagellak giveaway doen? Of zal ik het in de SWAP doen? Laat het maar weten, ik hoor het graag, en zoals altijd sta ik open voor suggesties!


Thanks for reading <3



Kayley La BelleChic
From La Belgique ;) 


1 comment:

  1. Mijn favoriet is ook OPI. (Ik heb daar ook één nagellak van) En het is inderdaad makkelijk aan te brengen.

    ReplyDelete